Monday, January 15, 2007

Pizza Hut

cuti semester tinggal lagi seminggu. isnin depan dah setat sem baru. rabu balik utp tumpang kete pra. adoih, malas lak rasanya. cuti punye best. makan senang, tido pun boleh lama² takyah risau pasal ape² hmm. satu sem je lagi. moga Allah tabahkan hati aku dan dapat result yg mantap sem depan.

tghari tadi pi makan piza. engineer tmpat praktikal, kak Hawa blanje. lama dah dia ajak. tunggu datuk bandit^o punya pasal la ni (nama sebenar dirahsiakan) turut serta lunch tadi ialah kak aeisah,kak jan, kak czah. lepas kenyang makan, kitaorg bergerak sama² balik opis. saja je. nk tau masa depan aku kat sana.

org pertama yg aku dan bandit^o jumpa ialah en rusli. bos structural department. antara org yg aku segani. dia kasi advice skit² dan suruh hantar resume kalu dh abis study. tu pun kalu ade kekosongan. tapi.. dari pertemuan tu, aku dpt rasakan yg peluang utk dpt keje sana balik mmg tipis. nak buat ape...cgpa rendah. padan muka ko. sapa suh tak stadi elok² hmm. tapi rezeki tu kat tangan Allah. yg penting aku takleh putus asa..

lepas tu pusing² opis cari org yg kitaorg kenal. salam² skit. tak dpt keje pun tape la. asalkan ukhuwah tu kuat.haha. nk cepat nyer psl, ramai gak tak dpt jumpa. lgpun ramai staff baru. tak kenal pun.yg penting misi tercapai. cukup la setakat ucap makasih kat en rusli sbb kasi markah tinggi masa praktikal. lega hati rasanya...

ade la skit² gambar masa praktikal arituh:

Bergambar kenangan dgn staff MMC


Bersama trainee²

0 Comments:

Post a Comment

<< Home