Sunday, December 31, 2006

Cuti

lama btol tak update blog ni. cuti nyer pasal. akaun tenet kat umah dh kena potong. org umah gayut je mmanjang.hmm. ni pun tulih kat cc...

sekian lama dok kat utp, skang ni masa utk family. masa utk makbapak dgn adik bradik. best sbnrnye dok umah. antara aktiviti?yg boleh aku buat:

1) tido sepuas-puasnye.bole bgn bile2 masa yg kita nak
2) takyah risau psl study
3) makan free. ade org sediakan lak tu.save duit skit
4) dpt layan bola kt espn. kurang skit tekanan jiwa

camne buhsan pun kat umah, jiwa aku tetap tenang. 'rumahku syurgaku'. btol kot statement tu. buat mase ni takleh nak pi jalan? shopping ke psl scholar tak masuk lagi. saja je petronas ni.tak keje dgn korang baru tau.hehe

stelah sekian lama merancang, baru smlm aku dpt selesaikan satu misi penting dlm hidup. berjaya gak aku wat mykad.haha. walaupun pejabat jpn lebey kurang 400m dari pintu umah aku. punya la malas nak beratur. malas nk bangun pagi.masya-allah

dgn selesainya misi tu, ape lagi yg aku bole buat mase cuti ni? hmm..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home