Saturday, July 08, 2006

friday futsal

7 julai 2006. Hari jumaat. tinggal lagi 2 minggu nak balik toronto. Ingat nak mintak boss cuti seminggu kalu final repot setel awal. Jadi aku ade sminggu je utk training kt MMC. kalu sempat siap la...

Mcm bese sampai awal. Baca paper, beli kuih, amik air yg Kak Limah buatkan. Lepas tu wat repot. Rasa mcm tak byk je ilmu yg aku serap kat MMC ni. kalu nak dibandingkan dgn bebudak lain. Takleh nak nyesal dah. 8 bulan dah berlalu. Lama tuu... Sekarang ni pikir nak masuk blaja balik. Nak study rajin², usaha sungguh², buat ulangkaji setiap malam (mcm la boleh)

Tadi baru je balik dari mapley. Sebelum tu masuk tournament "friday futsal". tournament ni ade setiap minggu. sapa pemenang group dpt t-shirt sehelai. kali ni dah 3 kali aku masuk. still takde nasib. kecundang kat game penentuan. ape pun arini best psl aku score hatrik. hahaha. punye la seronok. tapi ternyata punca kekalahan pun datang dari aku. score gol sendiri. hahaha lagi. jadi total score = 4. susah tu nak dapat.....

Orait. esok mau pi tgk arep kawen. abang dia la. wassalam

0 Comments:

Post a Comment

<< Home