Monday, June 26, 2006

hari malas sedunia

Pagi-pagi lagi dah kena bangun. susah btol. stended la. ari isnin. ari yg paling malas buat setiap insan yg bekerja.
Sampai² opis ramai yg cuti. rasa malas mula menguasai diri. walaupun dibekalkan dgn air teh Kak Limah, aku still nak balik. try mintak half-day kat bos (Ir. Rusli) ... dia kata "ok². no problem." maka success la rancangan aku untuk cuti secara halal. sebelum ni asyik cuti dulu baru apply. hehe
Rancangan aku tak stop kat situ. masa yg terluang sejak lunch, aku abiskan kat lowyat. tempat wajib utk aku kuar kat kl ni. bkn ade ape pun. stakat nak tau update² dlm dunia IT. tgh jalan tiba² la ade sorang mamat tegur aku," Oii, ponteng keje!!". Syeh rupanya. Dia lupa gak yg dia pun tgh ponteng keje. haha. dua-dua pun tak guna
Mase balik lak.. terjumpa member lama.Zariman. tak sangka badan dia dah 'mantap'. aku je still kering mcm kekurangan zat. borak punya borak, aku dah sampai umah.lepas tu kembali pd tabiat asal aku. dok depan tv. stat la balik kemalasan aku tu... pkl 6 baru nak mandi n smayang. hmm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home